טיס ליום אחד – גם אתה יכול!

בית ספר לטיסה
בית ספר לטיסה

 

מה זה טיס ליום אחד?

עוד היום אתה יכול להיות טיס על טרקטורון מעופף|בקאי ולהמריא אל על. . .

 

 איך זה עובד? לא צריך ללמוד?

ברשותנו יש טרקטורונים מעופפים המשמשים ללמוד טיסה, בכלים אלה ממש כמו אצל מורה לנהיגה, הציוד כפול, כלומר התלמיד והמורה יכולים שניהם לשלוט בכלי. בצורה זו אנחנו יכולים לאחר הסבר של מספר דקות לאפשר לך לעלות לאוויר עם מדריך טיסה מוסמך כאשר אתה יושב בכיסא הטייס מלפנים ומבצע את כל הפעולות שנמסרות לך ע”י המדריך שטס אתך בכלי. לאורך כל הטיסה מתקיימת תקשורת בקשר פנים (בקסדה שלכם יהיו אזניות ומיקרופון) בין המדריך היושב מאחור ובינך במושב הטיס. בכל רגע נתון עפ”י שיקולו המקצועי של מדריך הטיסה, הוא “לוקח פיקוד” ומנהל את הכלי ואתה יכול להמשיך ליהנות מהטיסה.

 

מהם שלבי ההכנות לביצוע טיסה כטיס בטרקטורון מעופף|בקאי?

לפני שתמריאו מדריך הטיסה יכיר לך את הבקאי, תא הטיס, המתגים והמנופים הקימים בו, הגאים, מערכת הגז קשר ועוד.. מדריך הטיסה יושיב אותך בכיסא הטיס לפנים וירתום אותך באמצעות חגורות בטיחות למושב. תחבוש קסדה, המדריך יתישב מאחור יבצע איתך בדיקת קשר פנים. אתם מוכנים להמראה… המדריך יבצע בדיקות נדרשות ואת הליך ההמראה ומרגע שיתן לך את השליטה בכלי אתה הטיס… אל דאגה המדריך נמצא שם איתך לאורך כל הדרך, מעביר הנחיות ברורות באמצעות הקשר פנים מבטיח שתהנה מכל רגע בחוויה המסעירה הזו. בסיום הטיסה ינחית המדריך את הכלי בבטחה בנקודת ההמראה. איפה ניתן לבצע טיסה כטיס בטרקטורון מעופף|בקאי עוד היום? הטיסה מבוצעת באזור השרון, במספר אתרים.

 

להזמנת החוויה טייס ליום אחד התקשרו: 053-3310639.

 

טרקטורון מעופף בשרון
טרקטורון מעופף בשרון

האם ניתן להיות טיס ליום אחד בצפון?

בהחלט כן, ניתן להסיע את הטרקטורון המעופף לכל מקום בארץ (צפון ,דרום, שפלה) ולבצע את החוויה שם, כרוך בכך תוספת תשלום עבור ההובלה.

 

מועדים ושעות הפעילות:

הפעילות אפשרית לאורך כל השנה ובהתאם לתנאי מזג האוויר. שעות הפעילות המומלצות הן בבוקר: 10:00 – 07:00, ואהח”צ: 19:00 – 17:00 הטיסה מתבצעת באור בלבד, ובהתאם לשיקולי מז”א. משך הפעילות: טיסת התנסות – טיס ליום אחד בטרקטורון מעופף|בקאי אורכת כ-20 דק’. *בתאום מראש ניתן לתאם טיסה מיוחדת ארוכה עפ”י דרישה.

 

ביגוד והנעלה:

יש להגיע עם נעליים סגורות (לא נעלי עקב או כפכפים). ביגוד נח, במידה והטיסה בבוקר מומלץ להביא עליון (סווצ’ר/מעיל קל). בתקופת החורף מומלץ לבוש חם.

 

הגבלות:

טיס ליום אחד אפשרי מגיל 17 ומעלה. משקל מקסימלי לנוסע – עד 100 קג’. הטסת טרקטורון מעופף מחייבת שימוש בידיים רגליים חוש ראייה ושמיעה. בכל שאלה בנושא צרו קשר.

על מנת שנוכל לעדכן אותך בסיפורים וחידושים בתחום, נשמח שתרשמ/י:

שם פרטי ומשפחה(חובה)

דואר אלקטרוני (חובה)

סמנ/י את הנושאים המעניינים אותך(אפשר יותר מאחד)

כל הפעילויות באתר מיועדות לגברים ונשים כאחד! התוכן נרשם בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד, אנחנו אוהבים לטוס עם נשים!