אקסטרים נתניה באוויר – חוויה לאירועים ליחידים ולזוגות

פורסם ב: Uncategorized | 0

חוויות מכוננות על גבי טרקטורונים מעופפים שייקחו אתכם לטיסת החלומות שלכם מעל שמי הארץ מתרחשות במסגרת אקסטרים נתניה. כאן תוכלו ללמוד כיצד להטיס טרקטורון מעופף ולאחר הלימוד, להטיס את קרוביכם ובני זוגכם אתכם. כיצד זה קורה ולמי זה מתאים? באופן עקרוני, מרבית הלומדים כאן הגיעו לחוויה באמצעות אירוע, למשל ביום הולדתם. חבריהם עשו להם הפתעה וקנו להם טיסה בטרקטורון מעופף בליווי מדריך. חתן או כלת השמחה יכולים להמשיך ללמוד את הטסת הכלי. כבר במפגש הראשון הם מקבלים לנהוג בכלי בעודו באוויר, בעוד המדריך המוסמך מבצע את ההמראה והנחיתה בלבד.

הטסה ראשונה בליווי מדריך

במסגרת ההטסה הראשונה שלכם בעת ביקורכם במנחת אקסטרים נתניה, אתם תשבו בטרקטורון מעופף. כלי זה הוא למעשה דמוי מצנח רחיפה, אלא שכאן אתם לא צונחים, רק ממריאים, משייטים באוויר ונוחתים. המצנח של הכלי נראה כמו מצנח לצניחה, אבל מחובר לטרקטורון ישיבה ולא עומד בזכות עצמו. בטרקטורון הישיבה המדריך שלכם יאחז בכלי ההיגוי ויבצע את ההמראה הראשונית. לאחריה, תוכלו אתם לשייט באוויר באמצעות כלי השיוט באותו מושב. בעת שיגיע הזמן לנחות, יחליף אתכם שוב המדריך המוסמך ויבצע את הנחיתה בבטחה ועם סיום מתוק ומוצלח של החוויה. אם תחום הטסת הטרקטורונים מעניין אתכם תוכלו להירשם למפגשי המשך, ללמוד כיצד להטיס את הכלי וליישם טיסות מלאות כמו המדריכים בהמשך הדרך.

הטסות המשך לשם לימוד השיוט על הטרקטורון

את הטסות ההמשך אתם תעשו, כולל נחיתות והמראות, בהדרגה, במסגרת לימוד הכלי. לאחר מספר תרגולים, כשתתמקצעו בתחום, תוכלו לגשת למפגשי המשך במסגרת אקסטרים נתניה, כאשר הפעם אתם הם טייסי הכלי, כולל אפשרות להתמנות כמדריכים. כעת, זהו התור שלכם להזמין חבר קרוב או איש שאתם סבורים כי יתעניין בהטסת הכלי. מומלץ לבחור במישהו בעל חיבה לתחום האוויר והגבהים, כמובן.

הנאה צרופה בכל טיסה

טיסות על טרקטורון אקסטרים מעופף הן טיסות עם משב רוח מרענן באוויר הפתוח, עם נופי טבע מרשימים של השרון הירוק והים הפתוח מתחת לרגליכם. כל טיסת אקסטרים שכזו מהווה חוויה בלתי נשכחת. אם אתם חובבי טבע, אקסטרים, טיולים וחוויות חדשות, בואו לקחת חלק באחת מן הפעולות המרתקות בתחומים אלו!

כתיבת תגובה