טרקטורון אוויר – החוויה המושלמת לבילוי זוגי וקבוצתי

פורסם ב: Uncategorized | 0

את החוויה הזו אתם לבטח לא תשכחו. ייתכן אף כי תבקשו להתמיד בה בעתיד ולהקדיש לה חלק מרכזי בחיים שלכם. טרקטורון אוויר הוא כלי רכב אוויר עם מצנח ממנו ממריאים דרך אתר באזור השרון. ניתן להירשם לטיסה כחוויית אקסטרים ליום הולדת, כמסיבת הפתעה, כמסיבת רווקים ורווקות וכחלק מכל אירוע אחר שאתם מחליטים להשקיע בו. מושא האירוע, האדם לו אתם מקדישים אותו עשוי מאד לאהוב את הרעיון רק ודאו שלא מדובר באדם עם פחד גבהים.

הטיסה הראשונה – חוויה לכל משתתף

את הטיסה הראשונה מבצעים בליווי מדריך מוסמך. הוא מבצע עבורכם את ההמראה בלבד, ומאפשר לכם לשייט באוויר באמצעות היגוי וצידוד. לאחר מכן, הוא מנחית עבורכם את הכלי. המדריך למעשה יושב עמכם בטרקטורון לכל אורך הטיסה על מנת להגיע למועד הנחיתה ולסיים את הטיסה. כיצד ניתן להמשיך עם החוויה בעתיד, אתם בוודאי שואלים?

הדרכות לגבי טרקטורוני אוויר – להמשך הדרך

ניתן, בעתיד, להירשם להדרכות טיסה של טרקטורון אוויר. במסגרת ההדרכות יילמדו ההמראות והנחיתות בהדרגה והלומד יוכל לקבל את כל האישורים הנדרשים להטסת הכלי, להימנות על צוות המדריכים או פשוט לקחת את חבריו לטיסה בהמשך הדרך.

היתרונות של חוויית האוויר בטרקטורון

כלי הטייס פתוח וחושף את המשתמשים לבריזה הארצישראלית הנעימה והמלטפת. הכלי ממריא לגבהים גבוהים מעל אחד האזורים הירוקים והיפים בארץ, השרון הירוק. הדבר מאפשר תמונות ותצפיות בלתי נשכחות על נקודות מרהיבות עין. בנוסף, הטסת כלי היא סיפוק אדיר לרבים מאתנו. אקסטרים ליום הולדת, ועוד באוויר הפתוח, משאיר כמעט כל חתן או כלת יום הולדת מרוצים.

הגעה ביחידים, בזוגות או בקבוצות

ניתן להירשם להטסת טרקטורון אוויר לבד, בזוגות או בקבוצות. ניתן להגיע עם המשפחות והחברים הקרובים, עם הילדים (מעל הגיל המותר) ועם כל מי שמתעניין בהטסה. בואו לחוות חוויית אקסטרים ליום הולדת, מסיבה, אירוע רווקים ורווקות או כל מסגרת אחרת וליהנות מכל מה שאתם צריכים בשביל לספק את עצמכם ובגדול. עם טרקטורון אוויר תוכלו להיות טייסים של אחד הכלים המשמעותיים בתחום האוויר ולחוות חוויות אקסטרים בלתי נשכחות. הטיסה היא מעל הים הפתוח, היערות של השרון ושאר נופים מרהיבים.

כתיבת תגובה